| |
|
|
|
PROIECTE EUROPENE |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DIPLOMA ACREDITARE ERASMUS+ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
- Pliantul Proiectului SALES
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-
ERASMUS+ K229 LA HĂLĂUCEȘTI
|
|
|
|
- In urma
selecției
Agenției Naționale pentru Programe Comunitare in Domeniul Educației
și Formării Profesionale,
Liceul Teoretic "Bogdan Vodă" Hălăuceşti - jud. Iasi
a primit Acreditarea
Erasmus+ cu numărul RO01-KA120-SCH-000044014, pentru perioada
2021 - 2027.[...]
|
|
-
In
perioada 1.09.2020-31.08.2022, s-a derulat Proiectul Erasmus+ KA 229 - School Exchange
Partnerships - "Students Actively Learning Entrepreneurial" , cu
numărul 2020-1-BE02-KA229-074685_2.
[...]
|
|
- In
perioada 2007-2011, un proiect
național on-line reunea cadre didactice din toate colțurile
țării, preocupate de terapia prin artă. In cele patru
ediții au fost realizate sute de
activități, site-ul Artterapia facilitand schimburile de experiență
și valorizand ideile creative. Cu speranța regăsirii unora dintre
vechii noștri colaboratori, dar și a cooptării in proiect a unor noi
colegi, ARTTERAPIA iși deschide din nou porțile.[...]
|
|
-
In
perioada 02.07.2018 - 01.08.2019, la
Liceul Teoretic "Bogdan Vodă" Hălăuceşti - jud. Iasi s-a derulat Proiectul
de mobilitate pentru profesori Erasmus+ KA 101 Acțiunea Cheie 1 -
Educația școlară, cu numărul 2018-1-RO01-KA101-048356, "Şcoala
- o şansă pentru un viitor mai bun", cu un buget de 38.260 euro.
[...]
|
|
Top three Genetically Modified (GM) crops grown in India and Romania
este proiectul derulat
in parteneriat cu Vriksha Global School
din India pe platforma British Schools Online, scopul acestuia
fiind acela de a studia diferitele tipuri de culturi modificate
genetic cultivate
in India și Romania. Participanți la această
activitate au fost elevii clasei a IX-a B,
indrumați de profesor
Alina Cășuneanu. Aceștia au adunat informații despre diferitele
tipuri de culturi modificate genetic, speciile ce conțin gene care
le fac fie rezistente la erbicide, insecte, etc. Au stabilit care
sunt primele trei culturi modificate genetic, au realizat prezentări
PPT: The Top Three GM Crops Grown in Romania, The
Advantages of using GM crops și The Disadvantage of Using GM
crops.
Pe 23 octombrie prin intermediul unei conferințe Skype
elevii din ambele școli și-au prezentat pe rand lucrările, iar la
final au purtat o discuție despre avantajele și dezavantajele
culturilor modificate genetic.
Tot in luna octombrie elevii clasei a IV-a A au
dialogat cu partenerii lor de la The Mann School din India
in
cadrul unei sesiuni video Skype, tema intalnirii fiind Self
Introduction.
Această activitate
a oferit elevilor noștri posibilitatea de a-și
dezvolta abilitățile de comunicare
in limba
engleză in situații reale de comunicare, de socializare cu partenerii,
de a utiliza noi forme de comunicare și tehnologii in mod efectiv și
eficient.
Menționăm că proiectul eTwinning
"Hello, I am Charlie
from London" derulat
in anul școlar precedent de către aceeași
elevi, a obținut Certificatul Național de Calitate (eTwinning
Quality Label) și Certificatul European de Calitate (European
Quality Label). |
|
|
|
|
In perioada 21 - 25 ianuarie 2019 la Liceul Teoretic "Bogdan
Vodă" din Hălăucești s-au derulat activităţile
din cadrul parteneriatului de colaborare Sister School
Project incheiat intre Liceul Teoretic "Bogdan Vodă",
Hălăucești și Babaeski Sehit Ersan Yenici Anadolu
Lisesi, Turkey. [...]
Această colaborare urmărește dezvoltarea interesului
elevilor pentru insușirea de noi cunoștinţe,
a abilităţilor de comunicare intr-o limbă străină,
utilizarea noilor forme de comunicare și a noii
tehnologii in mod efectiv și eficient, socializarea cu
partenerii de proiect È™i transmiterea de cunostinţe,
formarea și dezvoltarea unei conștiinţe
cultural-istorice, promovarea È™colii, regiunii şi
tării noastre şi a partenerilor noÈ™tri.[...]
|
|
|
Proiectul bilateral Comenius Dincolo de cuvinte. Comunicarea
conceptelor, ideilor şi valorilor universale prin
intermediul limbajului alternativ al artei s-a desfăşurat
in
perioada 2011-2013, avand drept coordonator Liceul Ozel Mustafa
Yelkenoglu, Kayseri,Turcia.
Proiectul a urmărit
comunicarea conceptelor, ideilor şi valorilor universale evidenţiind
bogăţia limbajului universal al artelor: muzică, pictură, sculptură.
Fiecare partner a căutat, studiat şi selectat operele de artă din
propria cultură, relevante comunicării valorilor universale, plasandu-le,
totodată, intr-o anumită perioadă, ceea ce a condus la analizarea
contextului istoric şi social al momentului creării lor. Au fost
selectate acele creaţii naţionale ce transmit idei şi valori universale
(pace, solidaritate, fraternitate, egalitate, dialog, prietenie,
libertate, dreptate, fericire, etc.), şi odată alese, acestea au fost
prezentate partenerului. Opere de artă, reprezentand valorile ce au
format Uniunea Europeană, au fost evidenţiate.
Prezentarea
importanţei artei in comunicarea interculturală, in transmiterea
valorilor universale, utilizarea creaţiilor artistice pentru cultivarea
valorilor, familiarizarea cu alte ţări şi culturi prin intermediul
operelor lor de artă, invăţarea toleranţei faţă de alte culturi,
consolidarea dimensiunii europene prin compararea sistemelor de educaţie
şi cunoaşterea altor culturi şi situaţii sociale, sprijinirea elevilor
pentru a dobandi abilităţi şi competenţe pentru o cetăţenie europeană
activă sunt doar cateva din obiectivele proiectului.
|
|
|
Proiectele Meet me through my
writing, Cooking and culture, We can’t forget our past, au
oferit elevilor noştri posibilitatea de a percepe, accepta, respecta şi
experimenta alteritatea, de a-şi forma şi dezvolta abilitatea de
comunicare, toleranţa faţă de părerea celuilalt, luarea deciziilor
in
mod democratic, abilitatea de a evita conflictele, socializarea cu
partenerii de proiect şi transmiterea de cunostinţe.
Proiectul Our
colourful world se desfăşoara pe toată durata anului şcolar
in
curs şi urmăreşte, printre altele, cunoaşterea, intelegerea şi
conştientizarea de către elevi a rolului naturii in viaţa noastră,
formarea şi dezvoltarea unei conduite responsabile faţă de natură,
promovarea şcolii, regiunii şi tării noastre şi a partenerilor noştri.
|
|
- Proiecte British Schools Online
|
Proiectele My daily blog, Great personalities, Climate change: How
can we help? au urmarit dezvoltarea interesului elevilor pentru
insuşirea de noi cunoştinţe, a abilităţilor de comunicare
intr-o limbă
străină, utilizarea noilor forme de comunicare şi a noii tehnologii
in
mod efectiv şi eficient, socializarea cu partenerii de proiect şi
transmiterea de cunostinţe, formarea şi dezvoltarea unei conştiinţe
cultural-istorice, i-au determinat pe elevi să devină mai conştienţi de
schimbările climei, să aibă un comportament mai atent şi responsabil
faţă de mediul inconjurător.
Proiectul
Rights and responsabilities: Superheros of the Millenium se
desfăşoară in perioada octombrie-noiembrie 2013, avand drept scop
cunoaşterea, inţelegerea şi conştientizarea de către elevi a propriilor
lor drepturi şi responsabilităţi şi pregătirea lor pentru a deveni
cetăţeni responsabili şi implicaţi.
|
|
|
|
|