Bine ati venit pe site-ul Proiectului "Acreditare Erasmus+" de la  Liceul Teoretic "Bogdan Vodă" Hălăuceşti - jud. Iasi!
Echipa de proiect
Home Despre proiect Echipa de proiect Mobilităţi Activităţi Schimburi culturale Diseminare Contact
 
 

Echipa de proiect are urmatoarea componenta:

 
 

1. Neculaes Lidia Mihaela - profesor gradul didactic I, directorul si reprezentantul legal al institutiei din anul 2013. Este absolventa a Facultatilor de Drept (1998) si Litere(2007) a Universitatii Al. I. Cuza Iasi si a cursurilor de masterat Managementul educational(2010), Universitatea Petre Andrei, Iasi. A urmat cursuri de perfectionare precum: Formator, Manager de proiect etc. A avut responsabilitati precum: responsabil comisie metodica, comisiei de evaluare a calitatii, sef de catedra, etc. Este autoarea a unei lucrari de specialitate si a 2 articole. A fost membru in echipa de proiect a Sister school project și Scoala - o sansa pentru un viitor mai bun și "Students Actively Learning Entrepreneurial Skills"

 
2. Gherca Iulian - profesor gradul didactic I, director adjunct si coordonator al proiectului. Este absolvent al Facultatii de Istorie Univ. Al. I. Cuza din Iasi (2005) si al Facultatii de Drept a Univ. Danubius din Galati(2011), al Masteratului in Istorie(2007), Doctorat in Istorie(2012)-la Univ. Al. I. Cuza din Iasi. Din anul 2007 a ocupat functia de director de scoala. Intre anii 2009-2010 a fost inspector managementul resurselor umane in cadrul ISJ Iasi. A desfasurat activitati: de formator competente informatice si formator in SES2 - Centrul Educational EuroEd, in cadrul proiectului POSTRU/168/6.1/S/144460 Dezvoltarea Economiei Sociale in Regiunile Nord-Est si Centru; formator regional in cadrul Casei Corpului Didactic, Iasi; preparator universitar in cadrul Facultatii de Istorie a Universitatii Al. I. Cuza Iasi. A avut numerose responsabilitati organizatorice precum: presedinte al Comisiei de elaborare a subiectelor - pentru ocuparea posturilor vacante la examenul de titularizare iulie 2009, presedinte al Comisiei de implementare a SCIM,(2017) presedinte al Comisiei pentru prevenirea si eliminarea violentei in mediul scolar(2017), presedinte al Comitetului PSI etc. Activitatea stiintica: 2 lucrari de specialitate, ca singur autor, coordonarea a trei volume stiintifice, publicarea a peste 30 de articole in reviste de specialitate si participarea la peste 30 de sesiuni de comunicari/conferinte. A participat la mai multe proiecte europene: coordonatorul proiectelor  Scoala - o sansa pentru un viitor mai bun și "Students Actively Learning Entrepreneurial Skills"
 
3. Gavrilaș Liliana - contabil sef responsabil financiar, pe parcursul perioadei de acreditare va fi responsabilul cu aspectele financiare.
 
4. Neculaes Ana-Maria Aissa este cadru didactic titular, cu gradul I, fiind angajata unitatii din anul 2014. Este absolventa a Universitatii "Alexandru Ioan Cuza" Iasi, Facultatea de Geografie si Geologie, profilul Geografie, in anul 2007 si detine diploma de master in Studii Egeo-Mediteraneene, din anul 2009, obtinuta in cadrul aceleiasi universitati, la Facultatea de Istorie. In anul 2012 a obtinut diploma de conversie profesionala pentru disciplina Istorie in cadrul Universitatii din Bucuresti, la Facultatea de Istorie. Doamna este responsabila de Consiliul Scolar al Elevilor, fiind un intermediar activ al dialogului elev-profesor si este coordonator al programului "Strategia Nationala de Actiune Comunitara", antrenand elevii in multiple actiuni de voluntariat, membru Ón echipa de proiect Scoala - o sansa pentru un viitor mai bun și "Students Actively Learning Entrepreneurial Skills".

Pe parcursul perioadei de acreditare va fi responsabilă cu monitorizarea proiectului!

 
5. Tudorache Monica, absolventa a Universitatii "Alexandru Ioan Cuza" Iasi, Facultatea de Litere, responsabil al Comisiei pentru proiecte educationale la nivelul liceului din 2010, a planificat, derulat si coordonat activitatile din cadrul proiectelor eTwinning, si British Schools Online ce au urmarit dezvoltarea interesului elevilor pentru insusirea de noi cunostinte, si a abilitatilor de comunicare intr-o limba straina. A fost coordonator al Proiectului bilateral Comenius Dincolo de cuvinte. Comunicarea conceptelor, ideilor si valorilor universale prin intermediul limbajului alternativ al artei, desfasurat in perioada 2011-2013, avand drept coordonator Liceul Ozel Mustafa Yelkenoglu, Kayseri, Turcia, membru in echipa de proiect Scoala - o sansa pentru un viitor mai bun și "Students Actively Learning Entrepreneurial Skills".

Pe parcursul perioadei de acreditare va fi persoana de contact.

 
6. Petrila Claudia Ana, profesor lb. franceza cu gradul didactic II, este absolventa a Colegiului Universitar Buzau, sectia institutori-lb franceza, promotia 2003, cat si a Facultatii de Litere si Stiinte ale Comunicarii, specializarea lb.romana-lb.franceza, promotia 2008 si cu diploma de master Literatura romana in context european, obtinuta in anul 2010 in cadrul Universitatii Stefan cel Mare Suceava. S-a implicat in numeroase activitati desfasurate la nivelul scolii, a participat cu elevii la concursuri scolare si a fost responsabila mai multor comisii, membru in echipa de proiect Scoala - o sansa pentru un viitor mai bun și "Students Actively Learning Entrepreneurial Skills".
 

Pe parcursul perioadei de acreditare doamna este responsabila cu evaluarea proiectului.

 

7. Juncă Neculai, profesor pentru invățămant primar, gradul I, a absolvit:  Liceul Pedagogic "Vasile Lupu" Iași (1982), Universitatea "Ștefan cel Mare" Suceava, Facultatea de Științe ale Educației (2008), Universitatea Babeș-Bolyai Cluj-Napoca, Facultatea de Litere (2012), Universitatea "Alexandru Ioan Cuza" Iași, Facultatea de Psihologie și Științe ale Educației, Master Medierea Conflictelor in Educație (2012). A fost coordonator al Proiectului National Artterapia on-line. Este responsabil al Cercului Metodic 23 al Invățămantului Primar, membru al grupului de lucru al Centrului Național de Evaluare și Examinare, membru in echipa de proiect Scoala - o sansa pentru un viitor mai bunși "Students Actively Learning Entrepreneurial Skills".

Pe parcursul perioadei de acreditare este responsabil cu diseminarea și se va ocupa cu proiectarea și administrarea website-ului dedicat proiectului: http://liceulhalaucesti.ro/erasmus/erasmus120/index.htm