|
|
|
|
|
|
|
Acreditare Erasmus+ 2022 -2027 |
|
|
|
|
|
- Call 2021 Round 1 KA1
KA120-SCH - Erasmus accreditation in school education
Form ID KA120-SCH-A5A179F6
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-
Analiza de nevoi:
-
N1 - Necesitatea adaptarii
si utilizarii eficiente a mijloacelor digitale in procesul de
predare-invatare-evaluare pentru a
creste interesul elevilor in contextul unei invatari mixte, la
scoala si in online;
N2 - Formarea deficitara a cadrelor didactice pentru a reusi
elaborarea unei strategii de integrare a elevilor care apartin
grupurilor vulnerabile (mediu rural, venituri financiare foarte
reduse, familii dezorganizate, parinti plecati in strainatate, elevi
sositi din strainatate cu probleme de adaptare);
N3 - Gradul redus de constientizare a efectelor negative ale
fenomenului "bullying" in randul eleviilor, parintilor si cadrelor
didactice și al nivelului de informare al acestora asupra
necesitatii implicarii in prevenirea si combaterea acestui fenomen;
N4 - Importanta redusa acordata formarii culturii ecologice in
scoala si slaba deprindere a elevilor cu activitatile de
protejare a mediului;
N5 - Capacitatea redusa a cadrelor didactice de a indruma elevii in
vederea selectarii si utilizarii unor surse mass-media
credibile si inofensive;
N6 - Lipsa existentei unei viziuni si strategii de construire a
profilului absolventului si orientarea lui spre o cariera de
succes.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
- Scopul general al proiectului este
ormarea personală și profesională a 32 cadre didactice in vederea
adoptării și utilizării standardelor europene in procesul educativ,
asigurării egalității de șanse tuturor educabililor, imbunătățirii
rezultatelor școlare, diminuarea absenteismului, determinarea cat
mai multor elevi să-și continuie studiile liceale in instituția
noastră, spre o carieră de succes.
|
|
|
|
|
|
-
Obiective: 1. Imbunatatirea
capacitatii de integrare a mijloacelor TIC in cadrul procesului
didactic adaptat nevoilor actuale (activitate didactica
face-to-face, online, hibrid) - vizeaza nevoia 1. 2. Cresterea
gradului de integrare a elevilor din grupurile vulnerabile in
vederea asigurarii echitatii educationale. - vizeaza nevoia 2 3.
Prevenirea si combaterea efectelor negative ale fenomenului "bullying". - vizeaza nevoia 3 4. Formarea unei conduite care sa
asigure un comportament constient de protejare si conservare a
mediului inconjurator pentru o dezvoltare sustenabila. - vizeaza
nevoia 4 5. Formarea si dezvoltarea capacitatii de selectare si
utilizare a informatiilor din mass-media si mediul online. - vizeaza
nevoia 5
-
6. Imbunatatirea competentelor necesare
dezvoltatrii profilului absolventului si orientarea acestuia spre o
cariera de succes. - vizeaza nevoia 6
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|