|
|
|
|
|
|
|
"Students
Actively Learning Entrepreneurial Skills"
|
|
|
|
|
|
- Call 2020, Round 1, KA2 - Cooperation for
innovation and the exchange of good practices
KA229 - School Exchange Partnerships
Form ID: KA229-0ABDDA6C Deadline (Brussels Time) 2020-04-23 12:00:00
EN
|
|
|
|
|
|
- Durata:24 luni 1.09.2020-31.08.2022
Coordonator: Belgia - E10027121 GO! De Handelsschool Aalst
Belgium
Parteneri: Turcia, Bulgaria, Cehia și Romania
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-
Parteneriatul nostru, format
din cinci țări complet diferite și indepărtate, a fost creat din
dorința tuturor școlilor implicat pentru a contribui mai mult la
dezvoltarea personală și profesională a studenților, pentru a-și
dezvolta criticii și idei creative și pentru a sprijini
antreprenoriatul pentru a servi.
Intr-un secol in care creativitatea, inovația, gandirea critică și
competențele digitale sunt cheia succesului in următorii ani, credem
că este misiunea noastră să ghidăm și să sprijinim studenții
in
dobandirea lor.
Școlile noastre fac deja eforturi pentru a incuraja invățarea
antreprenorială și pană acum s-au incercat
conectarea studenților la afaceri din viața reală pentru a le facilita
ințelegerea lumii afacerilor.
Două școli din proiect au un profil profesional - BE și BG, iar
trei dintre ele
au un profil de educație generală.
Aceasta face ca experiența Erasmus + să fie mai semnificativă, oferind
diferite abordări ale antreprenoriatului. Vom primi un ideea
economiilor și nevoilor locale, iar studenții noștri vor colabora
pentru a satisface aceste nevoi. Datorită acestei inițiative, ne
adresăm unui grup țintă de 500 de studenți la varsta de 15-18 ani,
incluzand atat băieți, cat și fete, 30% din medii dificile, familii
cu venituri mici sau familii fragmentate. De asemenea, este de
remarcat faptul că studenții de la RO școala are foarte puține
oportunități de a explora lumea datorită oportunităților socio-economice,
care sunt și ele din punct de vedere geografic destul de interior
din restul Europei.
Am planificat 5 schimburi de experiență pentru studenții
participanți in acest proiect:
1. C1 - Economia Bulgariei și incepătorii in agricultură
2. C2 - Economia romanească și inițiativele IT
3. C3 - Economie și inițiative Czheck pentru intreprinderile mici
4. C4 - Incepătorii din economia Turciei și industria frumuseții
5. C5 - Introducere in economia Belgiei și activități
in aer liber și
activități sportive
|
|
|
|
|
|
- Scopul general al proiectului este
de a facilita cooperarea prin schimbul de idei, opinii și
perspective ale tinerilor din diferite țări europene și prin
generarea de idei de afaceri relevante pentru economiile locale.
|
|
|
|
|
|
- Obiective speciale:
1. Să permită participanților să intalnească noi culturi și să
iși
dezvolte competența interculturală
2. Să dezvolte mentalitatea antreprenorială a studenților, oferind
astfel contextul dezvoltării ideilor de joint-venture imbunătățirea
tranziției către lumea afacerilor
3. Pentru a facilita dezvoltarea profesională a studenților,
gandirea critică și analitică, comunicarea, creativitatea etc.
Imbunătățim abilitățile ușoare, imbunătățind astfel tranziția
acestora către lumea muncii
4. Pentru a spori increderea in sine a elevilor in contexte străine
și abilități lingvistice
5. Imbunătățirea dimensiunii europene a școlii prin cooperarea cu
alte școli și transferul de bune practici
|
|
|
|
|
|
-
Activitățile trebuie să
contribuie pas cu pas la atingerea obiectivelor stabilite. Din acest
motiv, intenționăm să planificăm 5 principale activități, C1-C5,
inainte de activitățile pregătitoare și să urmeze activitățile de
diseminare care urmăresc creșterea impactul activităților
proiectului și transferul acestora către ceilalți factori interesați.
Inainte de schimburi, vom selecta participanții la inceputul
proiectului. Odată ce grupurile de mobilitate sunt
create, toate școlile vor organiza module pregătitoare cu
participanții la proiect - Formare antreprenorială
modul, limbă, modul Cultură și modul practic.
Studiul de afaceri pentru modulul antreprenor / Formarea
antreprenorului va fi organizată de profesori și va dura cel puțin
unul minut. Elevii sunt rugați să cerceteze și să pregătească
prezentări despre contextul economic al districtelor lor, să
identifice și să discute idei inițiale de succes in domeniul lor și
să identifice abilitățile și competențele de bază.
Schimburi
Fiecare schimbare va fi construită pe un model similar, acoperind
aspecte teoretice și practice și lucrări de colaborare planurile de
lucru ale studenților, care sunt apoi evaluate și negociate de
experții locali din grupurile multiculturale.
120 de studenți cu varsta cuprinsă intre 15-18 ani vor participa
direct la schimburi in calitate de participanți și studenți gazdă.
De la fiecare țară vor fi 6 studenți care să participe la fiecare
schimb, adică 24 de studenți in total. De asemenea, vor participa la
pregătirea schimburilor găzduite de școala lor.
- profesori - In plus față de 30 de profesori care joacă un rol
cheie in implementare, diseminare, evaluare și proiect coordonare,
vor exista și alți profesori care vor participa la pregătirea
participanților și la amenajarea
aranjamente practice pentru activități locale (aproximativ 20).
Proiectul nostru va afecta școala la diferite niveluri:
- dezvoltarea resurselor umane - elevii iși vor dezvolta
creativitatea, gandirea critică, comunicarea și
aptitudini organizatorice.
- dezvoltarea parteneriatelor cu intreprinderile locale.
Parteneriatele pentru schimburi vor consolida cooperarea dintre
școli și afaceri.
- Dezvoltarea unei baze materiale cu broșuri și foi de lucru care
vor fi utilizate pentru a imbunătăți antreprenoriatul studenților
abilități in viitor.
|
|
|
|